Home » О нас » Интернет желілері, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда

Интернет желілері, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда

«ЖШС»Басқару колледжі
Информатика пәнінің оқытушысы
Серикбааева Бибигул Алиқызы

Ресурстарды пайдалану
Интернет желілері, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда.

Қазіргі орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі оқушының басты құқықтарының бірі – сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін жаңа оқу құралдарымен жұмыс істей білуі керек. Ақпараттық және білім беру ресурстары педагогикалық технологияларды алмастырмауы керек екенін атап өткен жөн. Олар мұғалімнің шығындарын оңтайландыруға, жеке және шығармашылық жұмыстарға көңіл бөлуге көмектесуге – ізденімпаз оқушылардың күрделі сұрақтарына жауап беруге және қалған оқушыларды ынталандыруға арналған.

Білім беруді ақпараттандыру мәселелерінің бір бөлігін шешуге бағытталған «Ресей Федерациясындағы заманауи цифрлық білім беру ортасы» жобасына басымдық беріледі.

Осы жобаны жүзеге асыру аясында 2018 жылдан бастап 2025 жылға дейінгі кезеңге арналған «Цифрлық мектеп» жобасы басталды. Осы уақытқа дейін барлық мектептерде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндігі жасалуы керек. Жобаны жүзеге асыру мұғалімнің жұмысында цифрлық білім беру материалдарын барынша тиімді пайдалануды көздейді. Мен заман ағымына ілесуге тырысамын, біліктілікті арттыру курстарында оқимын, әріптестерімнің жұмыс тәжірибесімен танысамын.

Цифрлық білім беру ресурстары — бұл сандық түрде ұсынылған фотосуреттер, бейнефрагменттер, виртуалды шындық объектілері, дыбыстық жазбалар, мәтіндік құжаттар және оқу үдерісін ұйымдастыруға қажетті басқа да оқу материалдары.

Мультимедиялық презентациялар — пәнді оқу барысында оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту құралы. Бұл мұғалімге бейнефрагменттерді пайдалана отырып, сабақта логикалық, ғылыми тұрғыдан түсініктеме құрастыруға мүмкіндік беретін көрнекілік. Іс жүзінде мен дайын презентацияларды да, өзімнің презентацияларымды да қолданамын.

Орыс тілі мен әдебиеті пәнінен оқу-әдістемелік бейнесабақтар оқушыларды сабақ материалымен қызықты түрде таныстыруға көмектеседі.

Уақыт талабына сай, ковидтік шектеулер кезінде ол онлайн-конференция қызметін пайдалану курстарынан өтті ZOOM қашықтықтан оқыту үшін.

Мен орыс тілі мен әдебиетінен олимпиадалар өткізу үшін цифрлық білім беру платформаларын қолданамын Uchi.ru, Rech.edu.ru, студенттерді емтиханға, емтиханға дайындауға арналған сайттар.

Мен таңдаған сайттардың тізіміне «Жарғы» порталдары кіреді.кз», «Мәдениет.РФ».

Электрондық оқулықтар:

Ағарту https://digital.prosv.ru/  Орыс оқулығы https://rosuchebnik.ru   Орысша сөздіктер http://www.slovari.ru/

Анықтамалық-ақпараттық порталда Сауат ашу.ру, сөздіктерден басқа, ұсынылған интерактивті диктанттарды қолдануға болады http://www.gramota.ru

«Бейнесабақтар» білім беру порталы https://videouroki.net/

Ақпараттық сабақ — https://infourok.ru/biblioteka

Сабақтың әр кезеңінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдануға болады. Жаңа материалды түсіндіру кезінде интерактивті кестелер мен сызбаларды қосумен жұмыс жасау орынды. Шоғырландыру және бақылау кезеңінде электронды тестілер мен тапсырмаларды қолданған жөн. Электронды тапсырмалармен жеке жұмыс материалды жинақтау сабақтарында ерекше маңызға ие болады. Мұндай жұмыс келесідей ұйымдастырылған: егер сабақ бір компьютермен кабинетте өтсе, онда мен сыныптың өзіндік жұмысы барысында тестті шешуге немесе тапсырманы кезекпен орындауға бірнеше оқушыны шақырамын; егер жұмыс информатика кабинетінде ұйымдастырылса, онда бұл жағдайда бір уақытта бірнеше оқушының білімі тексеріледі. Бұл жұмыстың артықшылығы мынада: біріншіден, оқушылардың материалды меңгеру деңгейін оңай бақылауға болады, екіншіден, уақытты үнемдеуге, үшіншіден, оқушыға өз білімін объективті бағалауға мүмкіндік беру, төртіншіден, ақпараттық құзыреттілікті дамыту. Ұқсас дидактикалық бірліктермен жұмыс сабақтың тиімділігін арттырады, қол жетімділікті қамтамасыз етеді, сабақты қызықты етеді, бұл өз кезегінде сапаны арттыратыны сөзсіз материалды меңгеру. Мәселе мынада, біздің шалғай аудандарда Интернет әрдайым сапалы жұмыс істей бермейді, жылдамдық көп нәрсені қалайды.

Оқушылардың жобалық және зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыруда да интернет-ресурстарды пайдаланамын. Жобалау-зерттеу қызметі Интернеттен ақпаратты өз бетінше іздеуге бағытталған. 5-6 сынып оқушылары сабақтан тыс уақытта менің жетекшілігіммен ақпаратты іздеу мен іріктеуді бастайды. Бұл кезде 5-6 сынып оқушыларына бақылау мен кеңес беру қажет.

Мен сынып жетекшісімін, сондықтан мен бұл іс-шарада студенттерге кәсіптік бағдар беру үшін мұражайларға, театрларға виртуалды экскурсияларды белсенді қолданамын.

https://burdram.ru/about/panorama.html

https://www.tripadvisor.ru/Attractions-g662364-Activities-c58-t116-Ulan_Ude_Republic_of_Buryatia_Siberian_District.html

Әрине, компьютер мұғалімді алмастырмайды, бірақ оқу үдерісін дараландыруға және саралауға, оқушының іс-әрекетін бақылауға, оқушылардың шығармашылық және танымдық қабілеттерін белсендіруге, оқу үдерісін оңтайландыруға, жұмыс қарқынын едәуір арттыруға мүмкіндік береді. Бұл орыс тілі мен әдебиетіндегі сапалы үлгерімнің артуына алып келеді және оқу жылдарында пәндерге деген тұрақты қызығушылықты сақтайды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *. Required fields are marked *

*