Home » статьи » Көңілді пішіндер

Көңілді пішіндер

 Акшалова Гульнур Абдиманапкызы,
 Жамбыл облысы Жамбыл ауданы
«Болашақ» бөбекжай-бақшасы
Коммуналдық Мемлекеттік қазыналық
кәсіпорынның екінші санат
тәрбиешісі

Бөлімі: Математика негіздері

Мақсаты: Балалардың математикалық қабілеттерін дамыту

Міндеттері: Балалардың сан және санау, геометриялық пішіндер, кеңістікті бағдарлау, уақытты бағдарлау бөлімі бойынша білімдерін бекіту.

Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Ойындар арқылы математикаға

деген қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа, тапқырлыққа үйрету.

Балалардың өзін-өзі бағалау дағдысын қалыптастыру,өзара түсіністікке және

қызығушылығын арттыруға тәрбиелеу.

Әдістемелік тәсілдері:сұрақ-жауап, түсіндіру, д/ойындар, ӨТШТ

технологиясы

Көрнекі — құралдар: интерактивті тақта, «Ғажайып киіз үй», геометриялык

пішіндер, үлестірмелі құралдар.

Ұйымдастырылған оқу қызмет барысы:

I-кезен:Ұйымдастырушылық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері

— Балалар, біз қазір ненің суретін салып тұрмыз?

— Күннің

— Дұрыс айтасыңдар, күн бізге әркашан жер әлеміне нұрын төгіп турады екен.

— Балалар, аналарың күнде тәңертең қайырлы таң деп сендерге айтадыма?

— Иә

— Ендеше, бізде келген қонақтармен амандасайық.

Амансын ба, Алтын күн!

Амансың ба, ЖерАна!

Амансың ба, достарым!

Сәлеетсіздерме, қонақтар!

Тәрбиеші :Балалар  бір жылда неше мезгіл бар? 4 мезгіл бар

Балалар бір мезгілде неше ай бар?  3 ай бар

Бізде қазір қандай жыл мезгілі?  Көктем

Көктемде ауа- райы қандай болады?

Балалар, бүгін бізде ерекше күн болмақ. Ол үшін интерактивті тақтаға

назар аударайық (Балапан шығады.)

Балапан: Сәлеметсіңдерме, балалар! Менің достарым геометриялық

пішіндердің не екенін білмейді. Маған сендердің көмектерің қажет болып тұр.Менің достарыма түсіндіріп беріңдерші. Ол үшін сендерді білімдерінді

көрсету үшін тапсырмалар дайындап қойдым. Тапсырмалар «Ғажайып кигіз үй » сыртында жасырылған. Егерде тапсырмаларымды

дұрыс орындасаңдар,текше ашылып, ішінен сыйлықтар шығады.

Тәрбиеші: — Балалар, қалай ойлайсыңдар тапсырмаларды орындауға

дайынсыңдарма?

Балалар: — Иә, дайынбыз.

II- кезең: Ұйымдастырушылық- ізденістік

— Міне, балалар, балапан жіберген ғажайып киіз үйі. Олай болса, бізге «Ғажайып кигіз үй » көмектеседі. (Балаларға ойынның шартын түсіндіру)

1.Геометриялық пішін: «Шеңбер»

«Жыл мезгілдері», «Апта күндері»

Дид/ойын: «Тәулік бөліктері»

— Тәулік бөліктерін атайықшы?

таңертең, күндіз, кеш, түн/

Таңертең – ұйқыдан оянамыз, жуынамыз,

Танғы асты ішеміз.

Күндіз — түскі ас ішеміз, серуендейміз, кітап оқимыз.

Кеш — кешкі ас ішіп, ұйқыға дайындаламыз.

Түн — түнде тынығып ұйықтаймыз.

  1. Геометриялык пішін: «Үшбұрыш»
  2. Д/о «Сана, ата!» 10 көлемінде тура және кері санау.

Мақсаты: 10 көлемінде тура және кері санау, көрші сандарды табу.

1.6-дан кейін тұрған санды ата? (7 )

2.3-санының алдында тұрған санды ата? (2)

  1. 5-тен біреуге артық санды тап? ( 6 )

4.8-ден біреуге кем санды ата? (7)

5.4-санының сол жағында орналасқан санды ата? ( 3 )

6.1-санының он жағында орналасқан санды ата? (2)

  1. «Тапсырманы шеш»

Мақсаты: 5 санының құрамын білу.

  1. «Сергітусәті»

1,2,3

1,2,3

Ал, қанеки ұш!

4,5,6,7

4,5,6,7

Мынау ауыл шеті

8,9,10

8,9,10

Ал, қанеки қон!

Асықпа да саспа,

1 ден қайта баста…

  1. Геометриялық пішін: «Сопақша»
  2. «Кеңістікті бағдарлау» математикалық диктант

Мақсаты:геометриялық пішіндер арқылы,қағаз бетінде кеңістікті  бағдарлай

білу.

5.Геометриялық пішін: «Төртбұрыш»

Д/о :« Сандарды сәйкестендіру»

Максаты:  Балалардың  сандар туралы  ұғымын бекіту .

  1. Геометриялық пішін: «Тіктөрт бұрыш»

Д/о: «Ауызша есептер»

  1. тапсырма: ӨТШТ технологиясын пайдаланы отырып

Д/О «Иә, жоқ»

Менің отаным: Балалардың ойда сақтау  машықтарын дамыту.

Шарты: «Иә» немесе «Жоқ» жауабын талап ететін сұрақтар қойылады.

-Енді бәріміз тақтаға назар аударайық. —

—Мынау ненің суреті?

-Қазақыстанның картасы

-Біздің отанымыз Қазақыстан ( Иа )

— Біздің астанамыз Нұр Сұлтан. ( Иа )

-Біздің тұратын қаламыз Қарағанды  (Жоқ)

-Біздің туымыз көк түсті (Иа)

-Біз Отанымызды жақсы көреміз (Иа)

Тәрбиеші: Міне, біз бүгін балапанның тапсырмасын орындадық, енді сол

орындаған тапсырмаларды өздеріне жолдаймыз, балапанға  жібереміз.

Ш- кезең: Қорытынды

  1. Балалар, бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнадыма?
  2. Қандай тапсырмалар орындадыңдар?
  3. Бүгінгі оқу қызметінде сендерге не ұнады, қандай тапсырма қиын

болды?

Балаларды мадақтау, марапаттау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *. Required fields are marked *

*